Selasa, Mac 22, 2011

Penangan Video Datuk T

Assalamualaikum WBT,

Hebat betul penangan video Datuk T. Sifat ingin tahu dan ambil berat rakyat Malaysia atas berita yang cukup sensasi ini menjadikan traffic ke blog ni mencanak-canak. Ada pulak yang marah bila nak menonton video yang sensasi ni tak dapat.

Memang saja nak tengok respon orang ramai atas video ni. Ternyata mereka begitu ambil berat. Dan saya memohon maaf jika niat tuan/puan kemari untuk menonton video tersebut tapi tiada. Tidak mungkin sama sekali saya ingin berkongsi dengan tuan/puan video lucah sebegitu. Tak kira siapa pun pelakunya, saya tidak akan benarkan unsur-unsur begitu ada blog saya ni. Kerana kalau saya ada pun video tersebut dan berkongsi disini kemudian tuan/puan datang melihatnya saya turut berdosa. Tuan/puan yang datang melihat mungkin hanya berdosa sekali, tapi dengan beribu-ribu orang yang ingin melihat apa yang saya sharekan disini saya akan mendapat beribu-ribu dosa.

Mohon maaf sekali lagi dan harap tuan/puan tak serik nak berkunjung kesini lagi. Jangan marah ye...

3 ulasan:

  1. rasanya tajuk ni tgh hangat di mana2 jer... kalau nak traffic banyak, letak tajuk ni.. walaupon citer lain kakakakka

    BalasPadam
  2. Hampir 5000 hits semalam. Hehehehe. Biasa 7-8 ratus je. :)

    BalasPadam
  3. Kita nak tgk sendri siapa lelaki yg dimaksud kan suka xsuka terpaksa la tgk habis nak tau macam nana siapa pelaku nya..Didalam kepala masyakat skrg penuh dgn ????????????

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...