Isnin, Mac 21, 2011

Gempar - Video Datuk T.

Assalamualaikum WBT,

Bukan main cepat lagi korang kemari ye bila baca tajuk diatas ni. Jangan risau...
Memang ada video tu untuk korang-korang semua.
Cuma nak tanya la, apa tujuan utama nak tengok video tu?
Nak tengok sebab sedap ke?
Ish.. Kan maksiat tu namanya.
Jadi ingat-ingat la sikit.
Dunia ni dah tak lama.
Bila nak bertaubat?
Untuk tidak menghampakan korang semua aku share juga la video tersebut untuk tatapan korang.
Klik je kat sini http://www.youtube.com/watch?v=l4HIkURJ3xM

5 ulasan:

  1. err...mengasyikkn video itteww..hihihi

    BalasPadam
  2. salam..
    naluri ingin tahu yang membawa saya ke sini..
    Apapun jgn la saudara bersangka buruk tentang niat pengunjung melawat n3 nie....X elok bersangka buruk..

    hehehehehe
    Salam hormat

    BalasPadam
  3. Marauhirang,
    Saya tidak bersangka buruk. Kan saya ada bertanya tu. Moga anda lebih memahami olahan ayat saya diatas. Terima kasih kerana sudi luangkan masa.

    BalasPadam
  4. Blogberry Emry™ said : tajuk berita seringkala tak memuatkan isi berita yang sepatutnyakan? he9..

    BalasPadam
  5. Sebab itu, bila ada sesuatu berita kena baca dari mula hingga habis sebelum kita membuat kesimpulan. Ramai pembaca suka memberi kesimpulan pada tajuk sahaja. Dan yg kelakar tu sampai bergaduh-gaduh.

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...