Sabtu, Februari 19, 2011

Aku tak puas hati


Assalamualaikum WBT,

Tajuk hari ni sesuai dengan hari Sabtu kita santai-santai. Dah banyak hari aku post topik berat-berat.
Bagi peminat rancangan Raja Lawak tak perlu lagi aku perkenalkan gambar tiga orang jejaka di atas.
Tapi untuk yang tak kenal sebab tak pernah tengok Raja Lawak, sebab takde Astro kat rumah, kumpulan diorang ni lah yang tersingkir malam tadi. Kumpulan Lucky. Luck diorang sampai minggu ke-7 je.

Merujuk pada tajuk yang aku berikan diatas, memang aku sangat tak berpuashati dengan penyingkiran mereka. Walaupun lawak mereka ni biasa-biasa je, tapi kalau dibandingkan dari minggu pertama hingga ke malam tadi dah masuk minggu ketujuh, nampak peningkatan yang mereka lakukan. Idea mereka ada dan aturan sketsa mereka kemas.

Sepatutnya yang tersingkir malam tadi ialah Leman. Yang memang dengan ni aku agar blur sikit bila dia buat lawak. Tapi nak buat macam mana, bukan juri yang buat keputusan. Yang buat keputusan adalah sms yang mereka terima. Tapi betul ke?

Entahlah kan. Kadang-kadang bila kita tengok balik carta kedudukan tu macam ada game disitu yang disusun oleh pihak Astro. Mungkin bertujuan untuk memancing undi yang lebih banyak jadi, peserta-peserta yang bagus-bagus ni diletak dibawah. Tapi, alhamdulillah, seposen pun duit aku tak pernah keluar untuk mengundi. Hehehe..

2 ulasan:

  1. tak best raja lawak season2 akhir ni...

    BalasPadam
  2. leman...lawaknya agak kureng,berbanding dgn "lucky" yg serba kreatif & menghiburkan...tue la nak wat mcn kan...

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...