Rabu, Disember 10, 2008

Jemputan Perkahwinan Halimie..

Salam..

Musim2 cuti sekolah ni berpusu-pusu orang melangsungkan perkahwinan. Boleh dikatakan setiap minggu ada je jemputan yang perlu dihadiri. Walimatulurus ni jatuh wajib untuk kita menghadirinya jika tiada halangan. Tak ketinggalan sahabat lama aku ni sejak form 4 yang agak rapat dengan aku nak melangsungkan perkahwinannya. Atas permintaannya dia suruh aku masukkan kad jemputan yang dia forward kat aku dalam blog aku ni. Jadi utk tidak menghampakan permintaannya aku sertakan kad jemputan perkahwinannya dibawah ni. Bagi yg mengenali dirinya sama-samalah kita hadir meraikan majlis perkahwinan beliau.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...