Sabtu, Julai 02, 2011

Pemenang telah dikenal pasti.

Assalamualaikum WBT,

Pemenang 1st Giveaway Catatan Dari Dengkil telah pun dikenal pasti. Penyeponser telah memberikan link blog yang bertuah yang telah memenanginya. Hanya menunggu kata putus dari tuan yang sponsor hadiah dan saya dengan sukacitanya saya akan umumkan.

Tapi suka saya ingatkan sekali lagi, untuk berlaku adil, saya akan mengumumkan link blog bertuah tersebut, dan pemilik blog perlulah menghubungi saya di azwandengkil@yahoo.com bagi menuntut hadiah yang dijanjikan. Jika gagal berbuat demikian dalam masa 3 hari kita tukar pemenang lain.

Setuju? Kita tunggu keputusannya...

1 ulasan:

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...