Khamis, Mei 26, 2011

Eksklusif - Gambar sekitar majlis pernikahan kami 10 tahun lepas.

Assalamualaikum WBT,

Kad Jemputan Hari bersejarah kami

Pak Andak, Abg Lang, Pak Utih, Abg Sham & Abg Long. Waris yg kuat. Tolak tak tumbang.

Semuanya waris aku gak. Kak Ani, Mak Teh, Mak Lang, Ucu, Cikde, Mak Ngah (baru lepas operate mata)

Wan, Mak Ngah (ganu), Ita, Ina, Mak Utih, Kak Ani, Mak Andak, Wani, Linda & Mak teh.

Pak Imam (arwah), memulakan khutbah nikah.

Saat yang dinantikan. Abu (pengapit) dan Aidil penuh khusyuk.

Alhamdulillah, sekali lafaz dan nyaring aku sah bergelar suami.

Membaca lafaz taklik.

Salam pertama dari isteri tercinta. Masa ni dalam hati rasa melonjak-lonjak. 
Cukup lah gambar ini untuk dikongsi disini. Banyak lagi gambar lain. Pose atas katil pun ada. Tapi takyah la aku letak kat sini. Biarlah anak-anak menyaksikan gambar-gambar yang lain di hari bersejarah ayah dan mama mereka. 




















5 ulasan:

  1. Kad kawin tu memang 10 tahun lampau...

    BalasPadam
  2. teringat pulak zaman tok kadok dulu...zaman akak ler...heee

    BalasPadam
  3. Kak Pah - Kasi upload la gambor akak lak. hehe.

    BalasPadam
  4. moga moga kekal ke akhir hayat

    BalasPadam
  5. visit here frm Egypt~

    http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...