Ahad, April 03, 2011

Haiwan pun takut nak kencing tengah jalan.

Assalamualaikum WBT,

Kalau ikut adab memang sangat biadap dan tidak sopan.
Punyalah pandai ambik kesempatan sampai boleh terkencing ditengah jalan.
Haiwan pun tak berani nak buat aksi begini ditengah jalan.
Hish... Buat malu kaum lelaki je.


Peringatan Keras : Jangan tiru aksi sebegini. 

18 ulasan:

  1. xtau malu lgsung..ee..agak2 r..tengah jem kot.

    BalasPadam
  2. AIYAK! X TAHAN SANGAT KE NIE?

    BalasPadam
  3. dah tak tahan sangat lah tu...

    BalasPadam
  4. bawa kereta nak yang ada kelas... tak koman punya.. tapi diri sendiri low clas... ada ke kencing macam anjing.. tak kira tempat.

    BalasPadam
  5. Dia ada penyakit batu karang kot?

    BalasPadam
  6. takut kena batu karang ler tu..

    BalasPadam
  7. Tahap tenat lelaki ini..

    BalasPadam
  8. Agaknya tak terTAHAN sangat tu...dia basuh tak????

    BalasPadam
  9. Dunia penghujung zaman....

    BalasPadam
  10. x tahan sangat kut dia ni ...mungkin dia ni ada penyakit kerap kencing ...saya simpati denganya.....
    kita kutuk dia keana kita masih lagi sehat...

    BalasPadam
  11. spe penah p indon, india n china psti akn nmpk rakyat depa ni kencing merata2...baik tua baik muda, pompan or lelaki...eeee syukur m'sia x mcm ni..yucks

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...