Selasa, Mac 15, 2011

Tangkap dan letak dalam tahanan ISA

Assalamualaikum WBT,

Tindakan seorang rakyat Malaysia berbangsa Cina mengupload video dengan jelas menghina Islam adalah satu perkara yang perlu dipandang serius. Saya sebagai umat Islam yang rasa dihina dengan ini mencadangkan agar si barua terbabit ditangkap dengan segera dan diletakkan dalam tahanan ISA.

Setelah saya meneliti video yang terdapat di laman web Persatuan Pengguna Islam saya terus buka Youtube untuk lihat sumber asal dan dari mana ianya dikeluarkan. Video yang diupload bertarikh 2 Sept 2009 dan dari Malaysia. Ternyata video ini sudah lama dan baru kini disedari. Mungkin saudara seagama kita yang berbangsa Cina dan India boleh membantu mengesan video-video lain yang berkaitan. Tidak mustahil ada lagi video-video seperti ini.

Bila kita dah sedar janganlah kita tunggu lama-lama. Selagi lagi saya menyeru pada pihak berkuasa TANGKAP dan LETAK DALAM TAHANAN ISA. Ini satu lagi tindakan biadap yang tidak boleh dibiarkan. Sebagai umat Islam bolehkah kita berdiam diri jika barua bangsat ni boleh sanggup mengeluarkan perkataan begini

" Laungan azan setiap subuh adalah seperti orang yang menjerit tak tentu fasal, macam orng nak order mee wantan. Bila sudah diberi mee wantan dan memakannya, nak kuih pau besar pula! "
Dimana maruah kita sebagai umat Islam?

4 ulasan:

  1. memang betul2 kurang ajar!!

    BalasPadam
  2. Ala... Pemimpin Msia mmg tak buleh pakai lima sen pun... Tu ari heboh fasal si Namawee tu, kan? Siapa yang bukan main defend dia tempohari? Pemimpin UNMO jugak.

    :(

    BalasPadam
  3. nilah yg patut kena tgkp ISA ....
    org yg tegak agama kn tgkp ..tp yg burukkan agama pulak cne??

    BalasPadam
  4. apa ko merapu ni bawang goreng...

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...