Khamis, Mac 24, 2011

Nurin atau Irfan?

Assalamualaikum WBT,

Nurin, ialah nama awal bagi keempat-empat orang anak perempuan kami.
Irfan satu yang bakal kami letak jika anak kami lelaki.
Apa pun kami sangat-sangat bersyukur atas kurniaan Ilahi.
Cahayamata yang sihat tubuh badan dan sempurna sifatnya sebagai  ahli keluarga terbaru kami.
Saya amat gembira jika Nurin datang lagi.
Isteri akan lebih ceria jika Irfan yang hadir menyeri.
Saya telah bernazar untuk berpuasa tiga hari berturut-turut jika anak saya lelaki.
Tapi saya tak berpuasa pun hari ini.
Ramai yang menanti dan sedang berteka teki.
Sabar ye tunggu saya selesai menanam uri.
Nurin atau Irfan anda semua akan tahu pukul 10.00 itu saya janji.

1 ulasan:

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...