Jumaat, Mac 11, 2011

I-City


Assalamualaikum WBT,

I-City di seksyen 7, Shah Alam adalah salah satu tempat yang menarik untuk dilawati khusus diwaktu malam. Jika pergi siang tiada apa yang menarik pun. Persembahan lampu-lampu dengan pelbagai corak dan warna menyerikan suasana malam di I-City. Entri kali ini, saya nak share dengan anda semua gambar-gambar yang saya rakam sendiri di I-City pada bulan September 2010.














Gambar yang saya masukkan semua dipilih oleh anak-anak saya. Banyak gambar menarik yang ada gambar mereka. Tapi mereka tak benarkan saya upload disini. Esok pun dah start cuti sekolah. Jadi, sesuai untuk bawa anak-anak ke I-City, Shah Alam.

4 ulasan:

  1. Kakcik dah pergi dan tiada keinginan untuk pergi lagi. :)

    BalasPadam
  2. Dekat saja dengan rumah sy. masa baru bukak dulu, berkali kali pergi .. alasannya nak bw kwn kwn. tapi honestly memang best

    BalasPadam
  3. Salam. Tempat ni memang sangat cantek. Memang best kalo dapat bawak family jalan jalan sini. Tapi untuk pengetahuan semua, sekarang tempat tu da x famous macam dulu. Sebab sekarang nak masok tempat tu, kene bayar. Bagi saye bayaran nye sangat tak patut. Kereta dikenakan RM10, and motosikal RM5. Mula mula I-City bukak, memang free. Pastu depa kenakan bayaran untuk kereta saje. And sekarang motosikal pun depa nk charge skali. -_- pa2 pun, I-City still banyak orang melawat. :)

    BalasPadam
  4. Mmg ada niat nak pergi lagi nanti. Kali ni bawak baby baru sekali.

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...