Khamis, Februari 10, 2011

Syabas Malaysia


Salam...

Tahniah buat semua pemain negara yang bermain dengan baik malam ni. Kejayaan menumpaskan Hong Kong (ranking ke 143) adalah satu petanda yang bolasepak Malaysia (ranking ke 140) kian maju dan sedang menuju puncak. Syabas kepada semua pemain.

Buat semua penyokong yang hadir ke stadium malam tadi, syabas diucapkan. Walaupun hanya perlawanan persahabatan dan harga tiket yang agak mahal (RM20.00), namun gigih juga utk dtg ke stadium. Walaupun tak ramai, namun suasana meriah dengan gelagat Ultras Malaya yang tak berhenti-henti menyanyi dan menari sungguh menghiburkan.


Jika harga tiket jika murah sikit, mungkin akan mengundang lebih ramai penonton ke stadium. FAM kena kaji ni. Dah la semua barang naik tak heengatt.. harga tiket pun korang nak naikkan. Kalau tak silap game MSL di Shah Alam tiketnya naik lima hengget. Deyyy FAM, patut2 la. Sian mat2 rempit tak dapat tgk bola. Agaknya FAM ni suka budak2 rempit ni abiskan masa dgn merempit je agaknya.

1 ulasan:

  1. Salam perkenalan..memang excited pun tengok game semalam. Tapi dari tv je. Game biasa je..tapi puas hati malaysia terus menang

    Terbaru di SuaraSendiri
    Wikileaks : Ariel tiada dalam penjara - Musa Hassan

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...