Isnin, Januari 10, 2011

JPJ tunggu depan rumah

Salam...

Terkejut baca surat kabau hari ni. KUASA JPJ DIPERLUAS...
- JPJ kini berkuasa mengambil tindakan terhadap pengguna kenderaan yang melakukan kesalahan di semua jenis laluan termasuk jalan kampung, ladang dan kawasan taman perumahan.
Dan banyak lagi la...
Maka selepas ini nak keluar rumah untuk ke masjid dengan bermotosikal akan terpaksa menggunakan helmet.
Kalau selama ni tak pernah nak bawak dokumen seperti IC dan lesen memandu, maka akan terpaksa la berbuat demikian walaupun untuk ke masjid.
Aper punya turr daa...
Kelakar pun ada. Bukan makin menyenangkan. Malah menyusahkan dan bikin org awam naik angin.
lantak la labu... Jalan ko, ko nak saman aku kalau aku salah, aku ambik.
Tapi bila ko berani masuk dalam kawasan rumah dan tanah aku walaupun utk reverse bontot kete ko je, aku saman sebab ko menceroboh tanah aku.

1 ulasan:

  1. Betoi jugak, bukan menyenangkan rakyat,susah lagi ada...keje dorang ok, cuma dah ober, jangan sampai mai cx dari rumah ke rumah sudah...adoo..

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...