Isnin, Julai 06, 2009

Syoknya dating..

Salam...

Lama rasanya kami tak keluar dating berdua. Last masa awal Januari. Letak anak2 kat umah adik aku kat Gombak, then pusing2 KL. Sampai check in la semalam kat Federal Hotel.. Huhuhuhu.. Dahsyat penangan dating ni. Sangat tidak sesuai utk mereka-mereka yang belum diijabkabulkan.

Semalam kami kuar dating lagi. Ucu aku nak tumpang tidur lak kat umah aku semalam, apalagi, kami gunakan kesempatan yang ada dengan sebaik-baiknya. Kebetulan pulak megasale dah start, dapatlah bini aku borong apa yang patut dan aku hanya berjaya membeli sandal sepasang. Balik shopping di Alamanda, kami pekena char kuey teow di Taman Warisan. Memang sedap char kuey teow kat situ. Alhamdulillah lampu parking belah atas kat Taman Warisan tu dah hidup (sila baca komen aku ttg Jalan-Jalan di Putrajaya). Abis makan char kuey teow yang ambik masa lebih sejam setengah (borak punya pasal) kami pun balik.. Huh.. Bila lagi la dapat dating agaknya?

2 ulasan:

  1. Salam...

    Accidently came across your blog. A nice write up. Salam perkenalan daripada saya, rakan blogger anda.

    BalasPadam
  2. just come across ur blog. very lovely hubby, jealous pula dengar u all dating. i nie pun dah lama tak dating berdua dgn my hubby, sihubby tak blh pisah dgn my 2nd child. mula2 plan nak kluar berdua nanti sampai masa tak ada my 2nd child dia kata tak best pula tak ada anak ikut, hahhahaha

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...