Isnin, Jun 29, 2009

Tahniah Khairy dan Tini.



Salam...

Tahniah buat sahabat karib aku yang aku kenali sejak dari hari pertama aku mula kenal dengan orang yang telah selamat diijabkabulkan dan sah menjadi suami orang semalam. Maaf banyak2 kerana tak dapat hadir atas sebab2 yang tak dapat dielakkan.

Kalau ikutkan kepada geng2 kami tinggal lagi sorang mamat ni yang aku rasa kalau nak dikumpulkan senarai makwenya dah boleh buat satu team bola kot. Tapi sampai sekarang tak kawin2. Aku dah ada anak 4. Champion antara kami buat masa ni. Hehehe.. Korang kejar aku tambah lagi. Huhuhuhu.

Dalam tempoh sebulan ni je ada 4 kenduri kawin yang ada kaitannya dengan aku. Mula dengan anak abg ipar aku, kemudian dua pupu aku, pastu adir ipar aku pulak dan latest semalam sahabat karib aku. Huh.. jenuh. Sampaikan ada gak lain-lain undangan yang tak dapat aku penuhi kerana kepenatan dan kesibukkan. Semoga kalian semua terus berbahagia dunia dan akhirat serta dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah. Apa yang aku paparkan pada tajuk dibawah ni sekadar gurauan je. Buat gelak2. Kalau ada pun bukan kat Malaysia ni la. Mudah-mudahan.. Tahniah sekali lagi.

3 ulasan:

  1. Tanpa Nama1/7/09 6:44 PTG

    Macam kenal mamat dalam gambar ni..

    BalasPadam
  2. azwan,kenal lagi i,kalau nak tahu lawatlah i punye blog. www.khusairyessentials.blogspot.com

    BalasPadam
  3. tahniah, tak sempat amik gmbr, bz ngan anakku... semoga berkekalan shhga akhir hayat & cepat dapat anak... wallllaaaaa....

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...