Rabu, Mei 27, 2009

Happy Anniversary sayang....

Salam...

Lebih kurang sebulan dah aku tak menulis kat sini. Email pun berlambak2 tak cek dan main delete je. Banyak la info2 terkini dan sensasi yang aku tertinggal. Cuma mengikuti perkembangan semasa melalui sms dari dari Bernama yang aku langgan dan pukul 8.00 malam mesti tgk Buletin Utama. Banyak sangat kerja akhir-akhir ini yang buatkan aku tak sempat untuk semua ni. Kadang-kadang sampai pukul 2 pagi baru balik. Mengalahkan orang politik la pulak. Padahal isteri masih dalam pantang.

Tapi dalam kesibukkan kerja aku yang agak melampau ni, alhamdulillah aku masih ingat akan tarikh aku diijabkabulkan bersama isteriku yang tercinta. 26 Mei 2001. Itulah tarikh keramatnya. Dengan sekali lafaz kami sah menjadi suami isteri dah alhamdulillah masih bahagia sehingga sekarang dengan dikurniakan 4 puteri yang comel-comel.

Masih lagi tak berkesempatan nak raikan hari ulangtahun kami. Lagi pun isteriku masih dalam pantang dan insya Allah minggu depan kami akan pergi bercuti. Buat masa ni cukuplah dengan hadiah yang tak seberapa dan ucapan Happy Annivessary Sayang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...