Khamis, Mei 10, 2012

Serabut


Assalamaualaikum WBT,

Seminggu lebih dah aku tak update blog ni. Tapi bila sampai masa nak update, aku jadi Serabut. Takde ilham nak menulis. Tak tau apa yg aku nak tulis. Nak tulis isu politik mmg seronot. Mampu tarik perhatian beribu lemon. Gambar sekeping yang diletak di FB mampu menarik ratusan komen. Tapi bila berbicara mengenainya akan menarik lebih ramai musuh dan menjauhkan kawan.

Atau mungkin sejak bergaul dengan blogger hebat ni macam Kak Kujie, Abg Shamsul Ondscene, & Bro Shahpaskal, membuatkan aku rasa apelah yang aku banyak mengarut kat blog ni. Huhuhuhu. Siapa mereka-mereka tu? Nanti lah aku review mereka-mereka tu yang kini menjadi teman berborak di BBM Group Ondscene 24 jam sehari 7 hari seminggu.

2 ulasan:

  1. kita pula subjek utk jadi racun , sembur lalang kat blog yang dah setinggi lutut.

    BalasPadam
  2. bagi kaloi...tak kisah laa nk ngarut pape punn
    blog hang kowt...tok sah banding ngan blog lain..
    lain orang lain cara kann... ^__^ haaa

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...