Jumaat, Julai 15, 2011

(Gambar) Jom Layan Gambar Arsenal vs Malaysia

Assalamualaikum WBT,

Biasanya gambar-gambar yang saya upload di Facebook adalah untuk tontonan kawan FB saya sahaja. Namun kali ini saya open untuk semua orang untuk melihat gambar-gambar kedatangan Arsenal di Malaysia. Jom tengok kat sini


  -->  SEKITAR SESI LATIHAN ARSENAL


  -->  PERLAWANAN MALAYSIA vs ARSENAL

Walaupun saya memakai jersi Arsenal, itu tidak bermakna saya tidak menyokong pasukan Malaysia. Jersi Arsenal yang dibeli mahal-mahal hanya diulang-ulang pakai untuk menonton bersama rakan di kedai mamak, ke shopping mall, riadhah dan lain-lain. Inilah masanya nak pakai masa turun ke stadium. Jersi Malaysia memang dan selalu pakai. Bukanlah bermaksud tak patriotik. Walaupun minat dengan Arsenal tapi hati tetap bersama Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...