Selasa, Mei 24, 2011

Blog Menghina Islam

Assalamualaikum WBT,

Sangat terkejut dan sungguh mendukacitakan apabila melihat sebuah blog yang sangat kurang ajar. Secara terang-terang menghina Islam dengan meletakkan gambar-gambar yang tidak sepatutnya menghina kesucian kaabah.

Sesuatu perlu dilakukan dengan segera bagi mengesan 'binatang' yang bertanggungjawab mengelolakan blog itu. Sebagai orang Islam adalah wajib untuk kita perangi 'binatang' ini. Tak perlu saya sertakan link blog itu kerana terlalu jijik untuk saya sertakan disini. Moga blog jahanam itu disekat secepat mungkin.

Buat saudara se Islam ku, marilah kita bersatu dan hentikan segala sengketa yang akhirnya merugikan kita juga. Agama kita terus-terusan dihina sedangkan kita masih terus bersengketa.

3 ulasan:

  1. setuju. ape ntah motif die wat camtu. kut kut nak publisiti?

    BalasPadam
  2. Umat Islam tidak akan bersatu selamanya sehinggalah mereka dikerjakan oleh 2 musuh yang disebut dalam al-Quran (golongan yang dimurkai dan golongan yang sesat).

    BalasPadam
  3. Salam....
    saya juga x sanggup meneruskan pembacaan bila membaca coretan dlm blog tersebut....semoga blog tersebut disekat sepenuhnya dan tindakan diambil ke atas empunya blog

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...