Khamis, April 28, 2011

Blogwalking Tergendala

Assalamualaikum WBT,

Rakan-rakan blogger yang dihormati, mohon maaf banyak-banyak jika tiada kunjungan balas dari saya sepanjang minggu ini. Kesempatan untuk berjalan-jalan diblog tuan/puan amat terbatas kerana ruang waktu yang agak terhad untuk berada di depan PC mahupun laptop.

Banyak kerja-kerja yang perlu dibereskan dengan segera dan hanya dapat menjenguk blog, email mahupun facebook sesekali dan untuk tempoh yang agak singkat. Maaf jika kunjungan tuan/puan tak dapat saya balas kembali dan insya Allah jika ada ruang waktu yang sesuai saya pasti akan kembali berblogwalking seperti biasa. Namun begitu, saya masih setia mengikuti rakan-rakan blogger tersohor yang ada dalam senarai blog saya. Kerana dengan membaca tulisan-tulisan mereka ini akan dapat serba sedikit menghilangkan pening di kepala. Namun pesanan untuk diri sendiri dan semua, jika ingin mencari ketenangan, perbanyakkanlah berzikir.

1 ulasan:

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...