Sabtu, September 19, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430H




Salam...

Hari ini lengkaplah sudah kita menjalani ibadah puasa walaupun tidak genap 30 hari. Rasa sedih meninggalkan Ramadhan bagi tahun ini berganti dengan rasa gembira menyambut ketibaan Syawal, bulan kemenangan bagi seluruh umat Islam.

Dikesempatan yang ada ini, saya ingin menyusun sepuluh jari memohon sejuta kemaafan kepada rakan2 pembaca yang sudi menjengah dan melayan tulisan saya yang entah apa-apa ni. Kadangkala apa yang lahir dari hati saya dan sedikit teguran yang ingin disampaikan mungkin menyentuh hati sesetengah pembaca yang budiman. Begitu juga pada sidang pembaca yang tidak menyenangi kehadiran saya didunia maya ini saya pohonkan maaf sekali lagi. Apa yang cuba saya tuliskan disini adalah untuk saya mengingatkan diri saya sendiri. Saya adalah seorang hamba Allah yang tidak lari dari melakukan kesilapan dan sentiasa perlukan tunjuk ajar.

Saya juga ingin menjemput rakan2 pembaca yang budiman untuk berkunjung kerumah saya pada hari raya ini. Marilah kita sama-sama terus merapatkan silaturrahim dan ukhuwah yang telah terjalin selama ini. Pohon doa dari pembaca yang budiman agar saya dan keluarga diberikan kesihatan yang baik dan kebahagian dunia dan akhirat. Sekali lagi, saya ambik kesempatan ini untuk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.

1 ulasan:

  1. selamat hari raya dan sila layari http://puterimanggis.blogspot.com
    tq

    BalasPadam

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...