Isnin, Ogos 24, 2009

Salam Ramadhan...

Salam...

Pertama sekali saya ingin mengucapkan selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak bagi tahun ini. Semoga segala amalan kita mendapat keberkatan dan diredhai oleh Allah SWT. Dan juga ibadah puasa kita kali ini akan lebih baik dari tahun2 sebelumnya. Pada yang mengirim sms dan saya tak balas saya mohon ampun dan maaf.

Ramadhan kali ini amat bermakna bagi kami sekeluarga kerana bermulanya malam ramadhan yang pertama, kami sekeluarga telah berpindah kerumah lama yang diperbaharui. Walaupun tak siap 100%, namun disebelah dalam tinggal 5% je utk kerja2 touch up. Nak angkut barang bulan puasa ni mmg la tak larat. Jadi ambil keputusan utk masuk sebelum puasa. Alhamdulillah dpt jugak buat kenduri lepas solat jumaat hari tu. Sekarang ni masih lagi dalam suasana mengemas dan menghias rumah baru ni.

Dikesempatan ini saya ingin memaklumkan bagi rakan2 yang berdekatan Dengkil, jika ingin merasai suasana solat terawih di Masjidil Haram (bacaan quran 1 juzuk 1 malam), bolehlah datang berterawih di Masjid Kg. Dato Ahmad Razali. Masjid kampung saya ni juga menyediakan juadah berbuka puasa setiap hari utk yang tak berkesempatan utk berbuka dirumah. Insya Allah, pada akhir 10 Ramadhan, juadah utk bersahur juga disediakan bagi yang ingin beriktikaf. Semoga Allah SWT pilih saya utk dapat melaksanakan ibadah ini dengan lebih baik dan sempurna...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda mungkin tidak akan disiarkan kerana blog ini telah berpindah di http://azwandengkil.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...